דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


Animal Airways מציגה שירות מהפכני - בידוק מסמכים 'און-ליין' לצורך הטסה בינלאומית של חיות מחמד 

מאת    [ 18/07/2010 ]

מילים במאמר: 1078   [ נצפה 3371 פעמים ]

למעלה מארבע מיליון חיות מחמד מוטסות מידי שנה ובעוד מספר החיות המוטסות נמצא בגידול תמידי, חוקים חדשים ורגולציות של מדינות נכנסים לתוקף על בסיס חודשי והופכים את התהליך למורכב המצריך גישה מקצועית. בעלי חיות מחמד נתקלים בקשיים במילוי אחר הרגולציות הנדרשות בשתי המדינות (במדינות היעד כמו גם במדינות המוצא) כאשר הם בעיקר מתקשים בהשגת מידע רלוונטי. Animal Airways החברה הגלובאלית המובילה לניהול הטסה ורילוקיישן של חיות מחמד משיקה שירות חדשני ומהפכני שיהווה פיתרון למכשול זה - שירות 'און ליין' לתמיכה והכוונת לקוחות לקראת טיסה מכל יעד ולכל יעד בעולם.

 

 

חברת Animal Airways פועלת במזרח התיכון באמצעות הסוכנות הישראלית להטסת חיות מחמד Terminal4Pets השייכת לבית הרופאים הווטרינרי מכבים. ניתן לקבל תמיכה בעברית, רוסית, אנגלית, צרפתית וספרדית בטלפון חירום 1800-220-555 וכן דרך אתר האינטרנט www.terminal4pets.co.il.

 

 

דוגמה מובהקת לקושי בירוקראטי הטמון בהטסת חיות מחמד ניתן למצוא כאן בישראל: בחודש מאי 2010 העביר משרד החקלאות חוק חדש ליבוא חיות מחמד (חתולים, כלבים וחמוסים), על פיו כל מי שמבקש להטיס חיות מחמד לארץ מחויב לבצע בדיקת נוגדני כלבת (מדובר על בדיקת דם שאורכת מספר שבועות וזאת בהנחה שחיית המחמד חוסנה נגד כלבת באם היא טרם חוסנה, מדובר על הליך של כמה חודשים!). לקוחות רבים לא היו מודעים לחוק זה והם לא יכלו לחזור לארץ עם חיות המחמד לאחר שהות בחו"ל וכמו כן לקוחות שהתכוונו לטוס גילו רק ערב הטיסה כי הם לא עומדים בתנאי הרגולציה והם היו צריכים למצוא סידורים לחיות המחמד (משפחות, פנסיונים וכו') ברגע האחרון.

 

 

ד"ר איתן קריינר, וטרינר מוטס ומנכ"ל Terminal4Pets: "ההחלטה לייסד שירות ייחודי לבידוק מסמכים דרך האינטרנט נבעה מזיהוי צורך בקרב קהל היעד. משיחות עם בעלי חיות מחמד התברר שהם נתקלים בקשיים רבים וחשים חוסר אונים מול מערכות בירוקרטיות זרות ואף מול הבירוקרטיה במדינת האם. מאחר והאינטרנט הפך כלי מרכזי לניהול  הטסה לבני אדם Animal Airways בחרה ליעד שירות אינטרנטי גם להטסת בעלי חיים".

 

 

כאשר נשאל מהי הבשורה הגדולה בשירות החדש של בידוק מסמכים ובכלל בקונספט של חברה להטסת חיות, ענה ד"ר קריינר: "אנשים הטיסו חיות מחמד עוד לפני שהוקמה הסוכנות לניהול הטסת חיות אולם כיום, יותר ויותר אנשים בוחרים להטיס חיות מחמד ומנגד מדינות (ובעיקר מדינות מערביות) מחוקקות חוקים ורגולציות שמקשים על יצוא ויבוא של חיות מחמד וכן גם חברות התעופה מעלות את הרף להטסת חיות מחמד חדשות לבקרים.  Animal Airways מעניקה ללקוחותיה את הפיתרון המקצועי המקיף להטסת חיות באמצעות חבילת ניהול הטסה שכוללת:

 

-         שירותים וטרינריים: בדיקות, חיסונים, הנפקת דרכון חיות Pet passport, שבב אלקטרוני בינלאומי ועוד.

-         כרטוס: הזמנת כרטיסי טיסה למשפחות עם חיות מחמד בחברות התעופה המובילות באמצעות סוכן עמית.

-         שילוח קרגו: שירותים מתקדמים וחדשניים לשילוח חיות מחמד באמצעות האופרטורים המקצועיים המובילים בתחום הטסת חיות מחמד.

-         הסעות מותאמות לחיות מחמד לכל שדה תעופה בינלאומי וחזרה.

-         התאמת כלובי הטסה על פי תקנים בינלאומיים.

-         VIP ללקוחות הטסים דרך נתב"ג: ליווי מקצועי של חיית המחמד בשדה התעופה, דרך השטח האווירי ועד לתא המטען תוך ווידוי קיום תנאים אופטימאליים להטסת חיות ושחרור מהיר ומקצועי לאחר נחיתה.

-         מלווה חיות מוטס: במקרים בהם הבעלים אינם יכולים לטוס עם חיות המחמד וחוקי המדינה אינם מחייבים שילוח קרגו, נציג מטעם Animal Airways  אוסף את חיית המחמד בשדה התעופה במדינת המוצא ומלווה אותה עד לנחיתה ביעד הסופי.

 

 

השירות הייחודי אותו מציעה Animal Airways - שירות בידוק מסמכים און-ליין, מתאפשר כיום לאחר השלמת מאגר מידע חדשני משוכלל ומקיף ביותר המכיל את האינפורמציה הרלוונטית בכל מדינה ומדינה. צוות של מידענים ומנהלי הטסת חיות אפיינו מערכת ייחודית שנועדה לתת מידע מדויק ועדכני לגבי חוקים ורגולציות להטסת חיות מחמד מכל יעד ולכל יעד בעולם. באמצעות פניה דרך אתר הבית www.animalairways.com או דרך הקו החם 1-800-220-555 ניתן לקבל דו"ח מפרט המכיל את כל הפרטים והמידע על טפסים הדרושים להעברת חיות מחמד מכל יעד לכל יעד בעולם.

 

 

 

ד"ר קריינר: "התמיכה המקצועית של מנהלי הטסה חוסכת זמן ומונעת מלקוחות את התסכול הכרוך בטיפול בהליכים בירוקראטיים אך הוא בעיקר נחוץ כיום, על רקע חוקים חדשים באיחוד האירופי, והחמרה בחוקי יבוא בעלי חיים באוסטרליה, ניו זילנד, דרום אפריקה וסינגפור. אולם חשוב לציין כי בכל מדינה יש חוקים ליבוא ויצוא חיות מחמד ולצד זאת, לכל חברת תעופה יש חוקים משלה. שירות בידוק המסמכים המקצועי שמעניקה Animal Airways לא רק חוסכת זמן וטרחה אלא היא מהווה לעיתים את האלטרנטיבה הבלעדית להעברה נוחה ובטוחה של חיות שכן במקרים בהם לא עובדים על פי החוקים ובהתאם ללוחות הזמנים הצפופים המוכתבים על ידי מדינות וחברות תעופה, עלולים להתרחש אחד התרחישים הבאים: 1. חיית המחמד לא תורשה לצאת מהמדינה ביום הטיסה. 2. חיית המחמד לא תורשה להיכנס לשטחה של מדינת היעד ויהיה צורך להטיסה חזרה או להשאירה בהסגר. 3. במקרים קיצוניים בהם חסרים אישורים ו/או חיסונים הנדרשים במדינת היעד, יתכן ויהיה צורך להשמיד את חית המחמד".

 

 

 

בברכה,

 

איילה בר,

מנהלת תקשורת שיווקית

050-9091147 או 1-800-220-555  בישראל

London  44-203-051-4087    NYC 646-452-9548

ayala@animalairways.com


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב